Πολιτική ακύρωσης/ Επιστροφής

Ελαττωματικά, Κακέκτυπα, Λανθασμένα προϊόντα

Ελαττωματικά, κακέκτυπα ή λανθασμένα (διαφορετικά από αυτά που ο Πελάτης είχε παραγγείλει) προϊόντα αντικαθίστανται με έξοδα της εταιρείας , εφόσον αυτό γνωστοποιηθεί στην εταιρεία με ηλεκτρονικό μήνυμα στο [email protected] ή τηλεφωνικά.

Ακύρωση παραγγελίας

Μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας τηλεφωνικώς ή με e-mail στο [email protected] εντός 24 ωρών από τη στιγμή που η παραγγελία θεωρηθεί «ληφθείσα». H παραγγελία θεωρείται «ληφθείσα» από την εταιρεία από την στιγμή που ο Πελάτης λάβει σχετική ενημέρωση της κατάστασης παραγγελίας με την ένδειξη «Επιβεβαίωση Καταχώρησης Παραγγελίας». Οι ενημερώσεις περί της κατάστασης παραγγελίας εμφανίζονται στην οθόνη του Πελάτη και αποστέλλονται με e-mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση επικοινωνίας που έχει καταχωρήσει ο Πελάτης. Ο Πελάτης διατηρεί το δικαίωμα ακύρωσης της παραγγελίας έως ότου ξεκινήσει η διαδικασία αποστολής της. Σε περίπτωση που έχει ξεκινήσει η διαδικασία αποστολής, ο Πελάτης μπορεί να επιστρέψει το προϊόν (βάση της πολιτικής επιστροφής προϊόντων της επιχείρησης – βλ. Επιστροφή) καταβάλλοντας το μεταφορικό κόστος επιστροφής των προϊόντων. Για οποιαδήποτε ζημία προκληθεί στην επιχείρηση από ακύρωση της παραγγελίας υπεύθυνος είναι ο Πελάτης.

Επιστροφή

Ο Πελάτης έχει το δικαίωμα να επιστρέψει τα προϊόντα που αγόρασε, αζημίως και χωρίς αιτιολόγηση, εντός προθεσμίας 3 εργασίμων ημερών από την ημερομηνία της παραλαβής τους. Στην περίπτωση αυτή ο Πελάτης επιβαρύνεται μόνο το άμεσο κόστος επιστροφής των προϊόντων.

Επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο εφόσον τα προϊόντα που επιστρέφονται βρίσκονται στην ίδια κατάσταση στην οποία ο Πελάτης τα παρέλαβε, χωρίς δηλαδή να έχουν αποσφραγιστει ή να έχει παραβιαστεί η συσκευασία τους (εφόσον βρίσκονται σε συσκευασία), και ότι δεν θα φέρουν καμία ένδειξη ότι έχουν χρησιμοποιηθεί, και ότι η αλλαγή θα γίνει εντός της προθεσμίας των 3 ημερών από την παραλαβή τους σε φροντισμένη συσκευασία που θα διασφαλίζει ότι δεν θα υπάρξει φθορά κατά την επιστροφή μαζί με την απόδειξη λιανικής πώλησης ή το τιμολόγιο.

Για επιστροφή χρημάτων, ο Πελάτης θα πρέπει να αναφέρει την Τράπεζα και τον αριθμό λογαριασμού στον οποίο θα γίνει η επιστροφή. Η επιστροφή χρημάτων εμφανίζεται στον λογαριασμό του Πελάτη εντός τεσσάρων ημερών από την αλλαγή της παραγγελίας ή επιστροφή ή ακύρωση κλπ.